Kaffe och tidning...

Visst är kaffe och tidning en bra kombination? Sitta i lugn och ro och bläddra i en tidning medan man dricker en god mugg kaffe. Det gillar jag i alla fall. :-)

Nu är det så att jag har hittat ett nytt "vill ha objekt", en svart pressokanna från Stelton.

Bild lånad från Länna möblers websida.


Nu har jag en pressokanna från Bodum, som jag gillar. Men den här blev jag kär i :-) Kaffet håller sig varmt länge och den är snygg och praktisk. Det kan ju vara bra att ha två kannor också när det kommer gäster, så man kan fixa mycket kaffe :-) Så mina vänner, den här finns på min önskelista. Bara så ni vet :-)

Den finns att köpa i flera nätbutiker, bla Designonline och Dansk design. Det billigaste alternativet blir dock Länna möbler lannamöbler.se Där kostar den 359 kr och fri frakt. På övriga ställen 399 kr plus frakt.


Tidning så. I dag hittade jag ett erbjudande på tidningsbutiken.se som jag inte kunde motstå. En ny tidning som heter Moderna hem. Just nu kan man prova 3 nr för bara 29 kr. Det har jag klickat hem idag :-) Kul att se om den är bra.


Bild lånad från tidningsbutiken.se


Oj,  nu är det dags för Halv åtta hos mig :-)



Kommentarer
Postat av: mo

Haha, sitter med o småkikar på halv åtta hos mig...kan vara rätt kul ibland...Fast jag hade kunnat gå ut i köket o kolla in maken likaväl..Helt plötsligt blev han sugen på att laga mat..ja man tackar, då är middagen fixad till imorgon (jag blev så glad, är ju inte överförtjust i att laga mat).

En bra tidning är aldrig fel, kaffe däremot har jag inte lärt mig att dricka.

Kramar

2010-10-18 @ 19:49:00
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: fia

Ja den va super snygg tycker jag , bättre än dom som är i bara glas. och stål.

2010-10-19 @ 12:31:36
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja den var riktigt snygg!!



..ja snart är 1/3 av tiden avverkad ..



2010-10-19 @ 20:01:19
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: agneta

Ville bara berätta att jag 'ramlade in' på Din coola och inbjudande blogg! Den väcker HA begär och nu skall jag tassa runt en stund till, innan jag måste slänga mig in i bilen och köra till jobb!



Agneta, Österlen

2010-10-20 @ 05:53:47
URL: http://wabisabihome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0