En helg med musik...

Oj, redan onsdag. Ja, jag har kommit hem från Eksjö :-) Det var en jättetrevlig helg. Mycket musikuppträdande att välja mellan. Regnet kom och gick. Jag var och lyssnade på Alcazar. Mycket bra! Jag var också och lyssnade på legenden Owe Thörnqvist. Inte helt fel han heller. Härliga gamla låtar. Tyvärr blev jag så trött att jag inte orkade gå på alla jag velat se. Men jag såg Noice innefrån köksfönstret hos svärisarna och det var inte helt fel :-) Eftersom vi bodde hos svärisarna mitt i smeten, fick jag höra mycket musik och se folklivet även om jag var inne mycket. Jag har också kommit fram till att jag älskar lakritsglass!!! :-)



På lördagen hann vi med lite shopping. Jag köpte bara en liten Cultram och ett svart, litet Cultljus. Det fanns jättemycket fint från Cult i blomsteraffären.

Jag sov middag till Persons Pack, mycket bra sovmusik :-)

I söndags kunde varken P eller tröttheten stoppa mig från ett litet stopp på IKEA i Jönköping. Det blev bara servetter, ljus, batteri och paraply, men det var kul att se en del nyheter. När jag orkar ska jag till IKEA "på riktigt".

Hela måndagen och nästan hela gårdagen har jag sovit och vilat. I dag har jag dock orkat köra min faster till Vårdcentralen på årligt besök. Nu är jag riktigt trött men nöjd att jag orkade med det.

Hem till gården har börjat igen på TV4. Lyckan är stor!!! :-)

Jag har också bytt hårfärg. Nu är jag mer mörkhårig, typ kastanjfärgad. P färgade mig i går. Han är duktig. På fredag hoppas jag kunna komma till frisören och få klippt mig.

Nu är det middagsdags!

Ha en fin onsdagskväll!


Kommentarer
Postat av: Malin

Så kul Ni har haft det!!



Jag hoppas på IKEA inte nu i helg men nästa.



KRAM

2009-09-03 @ 06:25:45
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Kul med lite action... musik är alltid roligt! Verkar varit en salig blandning! Men... lakritsglass... nej! Det är min mans favoritsmak, jag gillar med choklad och nötter!

Kram

2009-09-03 @ 20:57:11
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jo, tack jag mår mycket bättre nu. Kan Jang verkade funka finfint denna gången. ;)

Jag jobbar på AstraZeneca å packar tabletter.

Dax för sista natten nu å jag mår toppen.

Kramen, Maria

2009-09-03 @ 21:20:39
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Anette; Tack! Duschdraperiet är lite tjockare och hårdare än vanliga och det gillar jag. Jag rekommenderar verkligen det. Finns i svart också. :)

Bara att slå till och priset är ju inte fel heller, 99 kr. :) Ha en trevlig helg! Kram Malin

2009-09-04 @ 18:51:03
Postat av: Herr E

Alcazar I LIKE!

2009-09-05 @ 00:57:33
URL: http://www.ejrevi.com
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Live är Live är Live = BÄST!!!



Fortsatt trevlig helg önskar jag dig



Maliin

2009-09-05 @ 17:52:04
URL: http://www.qreate.se
Postat av: hem ljuva hem helena

Tack för din fina kommentar hos mig. Ha en fortsatt bra helg. Kram!

2009-09-05 @ 20:24:24
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0