Fredag...

Efter att ha varit för trött för att shoppa under nästan två veckor, orkade jag mig till lite affärer idag :-) Det var kul!

Jag var först på Lindex för att kolla på en väska som jag sett på nätet. Men den var inte snygg i verkligheten så det blev inget köp.

På Hemtex däremot gick det bättre, fyra handdukar i härliga vårfärger blev det där.



På Esprit hade de en jättesnygg väska, men i fel färg... :-(

På Kicks gick det fort att göra slut på mitt presentkort som jag fick från P på min födelsedag. En rouge, handkräm och lite småprylar.

Till blomsteraffären gick det sedan. Jag köpte 2 penseér och tre små påskliljor. Förhoppningsvis ska jag orka plantera dem i morgon. Nu har det blivt så fint väder. Snön är borta. Varmt och skönt. Jag slängde en del vinterblommor i går, så nu måste krukorna få lite fint i sig. Hade hoppats på fler blommor, men det var utplockat.

En bukett tulpaner fick det bli också. Det är ju fredag! :-)

P mötte upp mig efter han jobbat och vi handlade mat och sånt sedan. Gissa om jag var trött när vi kom hem??? Men nöjd med att få varit ute lite.

Nu är det Let´s dance som gäller. Jag hejar på Magnus och i andra hand på Morgan.

Jag önskar er alla en trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Proforma

Då hann du med mycket idag! Fräscha handdukar och tulpaner.

Jag höll på Laila sedan var det jämnt mellan Morgan och Magnus, blir spännande nästa lördag!

Ha en bra helg!

Kram

2009-03-20 @ 23:15:53
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Malin

Har precis stigit upp, solen skiner och då vill man göra så mycket! Man får lust att göra vår här hemma samtidigt som man vill ut i solen, tyvärr blir det ingen vinterutflykt då sonen inte är riktigt pigg.



Måste köpa tulpaner idag, känner jag.



Kram

2009-03-21 @ 07:26:55
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0