Riktiga fylledagar som väntar...

Fredag eftermiddag och jag har städat klart. Så skönt!!! Gjorde lite i förrgår. lite igår och resten i dag. Nu är jag helt slut och ska snart sjunka ner i TV soffan och zappa lite och slöa.

Vad är det för konstig rubrik tänker ni kanske? Det är inte så farligt som det låter. :-) Det är bara det att många i min närhet att bestämt sig för att fylla år just nu. :-)

I morgon fyller min faster år. Jag och P ska dit och gratta henne. Hoppas jag orkar det. Som tur är så kör P så jag kan somna lite när jag vill i bilen.
På söndag skulle min pappa ha fyllt 81 år. Vi ska åka till graven med blommor till honom i morgon innan kalaset.
På måndag fyller svärmor år. Vi ska inte åka dit, drygt 25 min enkel väg, men vi har skickat en present till henne.
På tisdag så fyller en av mina gamla, goda vänner år. Hon ska få en present, men jag vet inte om det blir den dagen eller senare.
För att toppa allt har jag namnsdag på tisdag också. Det ska firas. Jag brukar få tårta av P och kanske en liten present också... :-)

Innan jag försjunker in i Tevens underbara, slappa värld vill jag bara säga, att jag håller med flera bloggare som tycker att MIO s katalog är bättre än IKEAs. Jag fick den i veckan och ju mer jag bläddrar i den, desto mer fint hittar jag.
Högt upp på min julklappslista ska det stå, presentkort på MIO. :-)



Jag önskar er alla en trevlig helg!!!!

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Oj det var inte lite födelsedagar!



Svar: Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till och ha en trevlig helg, kram Sandra

2008-09-05 @ 22:00:58
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Livet i byn

Oj vad mycket fyllande av år ni har då ;0) Jag trodde nästan rubriken betydde nåt annat ha-ha!



~Livet i byn

2008-09-06 @ 09:25:38
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj vad mycket att fira, rubriken var rolig=) Ja visst har Mio massa snyggt, mycket "vill ha"!!! Ha det bra, kram emmsan

2008-09-06 @ 14:15:00
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0