Hårresande nyheter...

I dag har jag varit hos frisören och klippt mig. Ganska kort och lite "busigt". Jag blev ganska nöjd faktiskt. Inte illa för en med fotbollsformat huvud :-)
Allt kändes ganska bra tills P kom hem från arbetet. Han tittade på mig och skrattade... Jag frågade vad han tyckte.
- Har du sovit efter att klippte dig, eller ska det vara så? börjar han med...
- Jag har inte sovit, det SKA vara så.
- Jaha, säger han och börjar skratta.
Sedan har han tittat på mig massor av gånger och varje gång så skrattar han... Kanske inte det resultatet man hoppats på. Men kan jag glädja någon bara genom att finnas till, så är det väl bra :-)

I dag fick jag den lilla Cultkatalogen hem i brevlådan. Härligt vårigt sortiment.!! Jag gillar speciellt den ljusrosa höga graciliskrukan.  Hoppas jag får råd att köpa lite nytt rosa "Cultgodis" i vår.

Ni kanske kommer ihåg att jag fick en råtta av P i julklapp. Ja, en mjukisråtta från IKEA alltså. I stället för att jag har slängt den som min plan var, har det fått sällskap... P har köpt en till sig också! Den ligger i hans säng varje natt och glor på mig! Det är inte trevligt! Men jag börjar vänja mig lite nu...

För att bli mer kompis med min råtta, så döpte jag den till Glenn (den är köpt på IKEA i Göteborg).  När P kom hem med sin råtta fick den heta Gunilla. Nu har vi alltså två extra i vår säng, Glenn och Gunilla...
Bild på paret:



Det är Glenn som har rosett på svansen... Fåfänga killar :-)


Nu ska jag se på Arga snickaren på kanal 5. Hoppas ni alla har en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Men vilken gullig make du har! Skratta åt din nya frisyr....Ajajaj.

Jag fick också Cults lilla katalog i brevlådan idag. Så många fina saker att man börjar nästan dregla. :) Gillar påskägget också.

Hoppas att du inte vaknar på natten och stirrar en råtta i ögonen. Det skulle garanterat hålla mig vaken resten av natten. :)

Ha det gott.

2009-01-21 @ 23:53:24
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: MO

Haha, så ni är fyra i sängen nu då...gulligt råttpar. Jag tror säkert du är jättefin i ditt hår, det är säkert bara ovant för honom, o annars är det ju bra om han blir glad bara av att titta på dig (anledningen spelar ju ingen roll :)

/kramar på dig

2009-01-22 @ 18:56:01
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hi,hi vad söta :)



Ha det gott! Kram Johanna

2009-01-22 @ 21:25:49
URL: http://sodralycke.blogspot.com
Postat av: Proforma

Skratta åt dig... hm! Ja, han vänjer väl sig! Jag är övertygad om att det är jättefint!

Cult har mycket fint! Jag har deras krukor i nästan alla mina fönster så nu ska det inte bli fler men de har ju mycket annat fint!

Får se om denna kommentar kommer med denna gång... det strular ju hela tiden.

Ha det gott!

Kram

2009-01-22 @ 22:40:42
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0