Ljus och sång...

I dag har jag varit iväg och köpt två julklappar samt massa julpapper, snöre och etiketter. Nu kan jag slå in paket så det står härliga till :-)

På Jysk köpte jag en liten röd ljuslykta för 15 kr. Kvaliten är väl inte den bästa... men den håller förhoppningsvis denna jul. Först hade jag tänkt köpa fler och ställa i en grupp på trappan. Men det var stjärnhål i locket och då är det inte så smart när det regnar...

Jag köpte också ett doftljus med juligt utseende på ... Kapp Ahl. Kanske inte den första affär man tänker på när man nämner doftljus. Det luktar gott, men inte jul. Har inte tänt det ännu, bara luktat på det :-)




Dagens julsång är denna :


 

Kommentarer
Postat av: emma

Det där ljuset var riktigt fint och juligt :o)

2008-12-03 @ 11:36:53
URL: http://reumatiker.blogspot.com/
Postat av: Lena

sjönsjungade gossar :)



ha en fin dag och det var ett fint ljus!

2008-12-03 @ 14:59:15
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0