Nya gardiner och en fyrvaktare...

Så då har jag äntligen kommit till bloggen igen. Jag har massor att skriva om, men det blir inte av. Jag försöker att inte stressa. Sedan har jag fastnat för Farmtown och Farmwille på Facebook... Tillbringar mer tid med det än vad som är nyttigt tror jag :-)

I dag kan jag i alla fall visa bilder på fönstret i vardagsrummet. Det är svårt att fota när solen skiner på, men jag hoppas det syns ändå.



Det nya är alltså gardinerna (Ellos), vasen och ljuslyktorna.


Närbild på gardinerna.




Lyktorna som kommer från Haléns.



Vas köpt på Plantagen.



Kuddar och dukar samt lite annat, ska jag fota senare :-)

I går köpte jag boken Fyrvaktaren av Camilla Läckberg. ICA har kampanj denna vecka och säljer den för 149 kr om man han ICA kort, annars 199 kr. I går var det ännu billigare, så jag fick den för 129 kr. Kul! I helgen hoppas jag kunna börja läsa den. När jag väl börjar på en av Camillas böcker, brukar jag inte kunna släppa den.

Det har inte blivit gjort mycket denna vecka av mig. Jag har dock köpt en uppstammad Tuija (tror jag) som jag ska plantera i gummikrukan jag vann. Det var halva priset på massor av uteväxter på Plantagen. Det gillar jag :-)

I  morgon ska P på fest med sina jobbarkompisar, så det blir en fredagskväll ensam för mig. Lyckligtvis är det mycket bra på TV och så finns ju Internet :-)

Om det inte blir något blogginlägg i morgon för mig, passar jag på redan nu att önska er en Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: soffie

wow vilka snygga gardiner,de måste jag kolla efter på Ellos,

Va mycket fint du har,

Må så gott

2009-09-17 @ 21:04:49
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Asch då!! Vi som var på Maxi i måndags. Tror jag måste ta mig en tur dit imorgon då!?? Jag är ju ledig.

Tjusigt blev det ju i vardagsrummet!! Gillar färgen!!

Önskar dig oxå en trevlig helg!

Kramen, Maria

2009-09-17 @ 21:05:27
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: MO

Åh vilken härligt varm färg på gardinerna, behövs nu när vi går mot mörkare o kallare tider. Den färgen sägs väl vara väldigt het i höst, även på kläder tror jag, snyggt i alla fall. Ha en skön helg, kram

2009-09-18 @ 12:24:07
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Farmtown och Farmwille har jag ingen aning om vad det är. Jag blev medlem på Facebook för längesedan men är inte det minsta aktiv. Räcker gott med bloggen!

Så snyggt det blev med lila hos dig!

Trevlig helg!

Kram

2009-09-18 @ 17:58:54
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Vilken läcker färg det var på gardinerna! Supersnygg! Härliga stora fönster du har!



Vad kul att du är med o tävlar på min blogg, lycka till!

2009-09-18 @ 21:58:56
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Så fint du har piffat :-)



ha en rolig kväll

kramar Anna

2009-09-19 @ 16:47:01
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0