En glad nyhet...

Jag måste börja detta inlägg med en glad nyhet. Jag får fortsatt ersättning från FK!!!! Gissa om jag är glad??? Tack till er alla som hållit tummarna och peppat mig. Det har inte riktigt gått in i hjärnan ännu, men det känns så bra.
För det första är det ett "bevis" på att jag inte hittar på. De litar på mig. För att det andra kommer jag ha en fortsatt inkomst och vi måste inte lämna huset!!! Åh va det känns bra!!!!


Nu till något helt annat. Det är Alla Helgons Dag i morgon. Då ska man tänka lite extra på sina nära och kära som inte finns i livet. Jag var på kyrkogården i går med krans och lykta på mammas och pappas grav.

Det är ju även Halloween i morgon. Kanske kommer det små skrämmande barn och vill ha godis. Vi har laddat upp för säkerhets skull :-)
Vi ska inte fira på något särskilt sätt i morgon. Nästa lördag däremot kommer gäster hit. Det är mitt gamla tjejgäng med familjer. Det ska bli kul.

Nu ska jag äta middag och sen blir det fredagsmys framför Teven. P brukar komma hem sent på fredagar, men i dag är han hemma redan och vi kan se på TV tillsammans. Mysigt.

Ha en fin helg!


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Vad glad jag är för din skull att du fick fortsatt ersättning! Det måste kännas skönt!



Vi firar inte Halloween men har i alla fall laddat upp med godis i fall att...

Ha en skön helg!

Kram

2009-10-30 @ 19:45:45
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Å, vad glad jag blir för er skull!! ;) Grattis!! ;)

Vi firar inte heller Halloween men har laddat med godis. Det är dock inte så mycket kvar nu efter kvällens tv-tittande!!?? Vi var å tittade till Mormor å morfars grav ikväll å satte dit lyktan. Imorgon tar vi med oss farmor å åker dit igen... Tycker det är en sån mysigt att gå på kyrkogården bland alla tända ljus!!

Hoppas ni får en finfin helg!

Kramen, Maria

2009-10-30 @ 23:10:12
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: C

Härligt! Skönt! Är glad för din skull. FK är alltså inte alltid sänd av djävulen själv.

2009-10-30 @ 23:11:39
Postat av: Malin

Toppen, grattis!!! Fast du visste ju innan att du inte hittar på, det vara bara att övertyga FK vilket som jag förstått inte är det allra lättaste.



Så skönt för dig!



Kram

2009-10-31 @ 10:15:26
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: InneoUte-Malin

Vad fint du har gjort på graven. Skönt att pyssla om sina nära och kära ibland - även de som inte är i livet. Det känns skönt!



Skönt att det löst sig med Försäkringskassan!

2009-11-01 @ 12:19:42
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: MissStorm

Så roligt att höra! Grattis! Skönt att du inte behöver oroa dig mer för det.



Vi kom precis hem efter en promenad på kyrkogården. Det är så vackert och rofyllt där med alla dessa ljus den här helgen.



Kram

2009-11-01 @ 23:23:12
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis!!!! Vad roligt att höra och att du inte behöver bekymra dej mer! Jag har fibro och var på en utredning för snart tio år sen och gick igenom nåt liknande som du och var orolig för att inte få behålla min ersättnig! Vad glad jag är för din skull!



kramkram!



tina

2009-11-17 @ 23:25:37
URL: http://tinaminastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0