10 år...

Om ungefär en timma är det den 22 maj. Då är det 10 år sedan jag och P blev ett par!!!! Det måste ju firas. :-)
Vi har därför bokat in oss på hotell här i Örebro. Just det, jag är i Örebro nu. Riktigt långt österut för en "västkusting" som jag :-)

På lördag åker vi hem igen. Innan dess hoppas jag vi har hunnit se lite av staden, shoppat, ätit gott och haft trevligt.

På vägen hit stannade vi till i Lidköping och gick in på Iittala Outlet. Jag köpte en liten äpplegrön marimekko skål, en liten klar marimekkoskål, en hallonfärgad kivi lykta och en äpplegrön kivi lykta, samt två små vita skålar från rörstrand som heter snö, tror jag. Och det bästa av allt var att det bara gick på 345 kr!!!! Det var fynddagar på vissa saker för halva priset. Det gillar jag!!
Bilder kommer när jag kommer hem.

I kväll har vi promenerat runt lite här i staden och kollat i skyltfönster och på slottet. Vi har också ätit en jättgod middag. Nu är det snart dags att sova om jag ska orka shoppa i morgon.

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Grattis så här lite i förskott! Kul att fira med hotell och god middag! Och... shopping, förstås! Jag var i Fakriksbutiken i Kungsbaka för nån vecka sedan och ville ha den äpplegröna lyktan men den fanns inte där :(

Ha det så gott!

Kram

2009-05-21 @ 23:33:36
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Malin

Sjalvklart maste det firas! Later som ni kommer fa en fantastisk helg med bade lite lyx och rolig shopping.

2009-05-22 @ 00:12:53
URL: http://modern2a.blogspot.com
Postat av: Bokmalen

Grattis!! Å, vad härligt det låter med hotell!! Ha så underbart trevligt!! Fynden låter ju inte heller så fel...

Kramen, Maria

2009-05-22 @ 10:08:40
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Malin

Då är det idag som den stora jubileumsdagen är, massor av GRATTIS från mig till Er båda!



Ni gör verkligen rätt i att lyxa till det!!

2009-05-22 @ 11:31:07
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0