Tack...

Tack alla ni snälla som har skickat grattishälningar till mig!!! Jag blir så glad!!! Tusen tack!!!

Jag hadet tänkt visa blommor och presenter idag, men jag orkar tyvärr inte :-(

I går eftermiddag började jag må dåligt och sen blev det bara värre. Det var länge sedan jag var så dålig :-(  Jag fick tillbringa kvällen i sängen och i dag har sovit nästan hela dagen. P var tvungen att jobba hemma för jag vågade inte vara ensam. (jag har inte vilat tillräckligt, därav blev jag dålig)

Nu börjar jag att må lite bättre. I morgon ska det nog vara ännu bättre. På lördag ska vi förhoppningsvis ha ett litet kalas för både mig och P och då planerar jag vara pigg (nåja så pigg som jag kan).

Jag avslutar detta inlägg med en bild på blommor som jag fick via blomsterbud i går. Det är från min svåger och hans familj. Vilken underbar bukett! Rosa och nalle!!! De vet vad jag gillar :-)


Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Vilken dag! :-( Hoppas att du kryar på dig snart!!

2009-03-11 @ 20:47:28
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Proforma

Märklig sjukdom, den du har! Hoppas verkligen att du på något sätt kan få mer hjälp för det måste vara jobbigt att vara så trött nästan oftast.

Fina blommor fick du, rosa och nalle :)

Kramar till dig!

2009-03-12 @ 00:06:38
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0