Uppdatering...

Jag kom på idag att jag glömt skriva om saker som jag utlovat.

Först ut är en bild på mina örhängen som jag köpte i butiken i Tenhult.



Det är svårt att fota örhängen, men de är i alla fall i matt silver. Jag gillar dem jättemycket.

Nästa sak är läkarintyg. Jag har fått ett läkarintyg av en läkare. Nu ska jag "bara" fylla i en ansökan till FK. Massa uppgifter behöves. Det verkar dock inte så hoppfullt efter att ha pratat med FK. Man får vara i stort sett döende för att få ersättning. :-(  Jag väljer dock att försöka att inte tänka på det förrän sommaren är över. Måste det för att inte oroa ihjäl mig.

Den sista punkten är diskmaskinen. P plockade isär den och hittade ett fel. Skickade efter en reservdel och bytte ut den. Men tyvärr var det fler fel. Vi har dock kunnat använda den sedan P fixade med den, men bara under övervakning och den diskar inte så rent. I dag har P varit på SIBA och köpt en på deras REA. Förhoppningsvis ska den installeras i helgen och sen ska det bli diska av :-)
Diskmaskninen är döpt till Veronica :-)

Nu har jag uppdaterat lite.

I dag orkade jag mig till stan och shoppade lite på REA. Jag ska fota så snart jag orkar. Nu gäller det att vila.

Ha det bra i värmen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det löser sig för dig med FK !

Skönt att få en fungerande diskmaskin också! Den vill jag inte vara utan.



Jaa vi njuter oxå av värmen HURRA!!!

2009-06-25 @ 21:31:18
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: InneoUte-Malin

Superfina örhängen! Förstår att du är nöjd. Det är så snyggt med matt silver.



Hoppas att det löser sig med FK. Du gör helt rätt i att inte tänka på det över sommaren. Ta det lugnt och njut! :-)



Kram Malin

2009-06-25 @ 22:13:01
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Det var inte lätt att se örhängena men jag tror säkert att de är jättefina.

Skönt att du fått läkarintyget, håller tummarna att Försäkringskassan godkänner det. Jag fattar ändå inte varför dom inte skulle göra det men jag har ju hört att de kan krångla en del. Men en sak i sänder, nu är det sommar och sol så njut av den först och samla kraft och energi inför hösten.

Kram

2009-06-25 @ 22:26:56
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Emma

Örhängena ser fina ut:) Hoppas det löser sej med FK!? Ha det bra, kramar emmsan

2009-06-26 @ 17:42:10
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Mari

I den butiken finns det mycket smått och gott minsann...tur man bara har 1 1/2 mil dit fast är det är inte så ofta nu som när jag bodde i Tenhult.



För att vara sjuk måste man vara frisk för att orka med F-kassan brukar man säga;-)



Kul att du är med och tävlar!



Ha en bra dag!!

2009-06-29 @ 04:40:03
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0