En regning måndag i september

Oj vad det kan regna. Gör i och för sig inte så mycket om man som jag tillbringar hela dagen inomhus, men när det kommer åska. Då är det inte roligt :-(  Jag gillar INTE åska.

Jag sov inte hela dagen som jag trodde jag skulle. Vid 14 tiden var hungern för stor. Jag steg upp och åt frukost. Sedan har jag bara halvsuttit i soffan och sett på TV samt suttit vid datorn. Nu har P kommit hem från jobbet och ska laga middag.

Jag har fotat mina nyuppsatta gardiner också. Här kommer bilder.





P som nu har börjat gilla spraymålning kom med en underbar idé igår... varför inte spraymåla gardinerna? Då slipper vi hänga upp nya hela tiden.... Ähhhh.... kanske inte så bra :-)

I förra veckan kom mina tapetprover från Sandbergs tapeter som jag beställt. Jag hade tänkt en fondvägg i vardagsrummet. Men tyvärr kommer vi inte att ha råd med detta under din närmsta tiden. Därför får det bli två tygtavlor under tiden. Tapetproverna däremot blev till små tavlor. Den ena tapeten heter Sophie. Den skulle jag gärna ha som fondvägg. Den andra tavlan fick ha tapeten Kaspar som är en barntapet men jag tyckte om den för den var rosa... Skulle inte tapetsera med den här hemma. Visserligen är jag barnslig... men det får finnas gränser :-)







Nu måste jag kolla lite bloggar innan maten.

Ha en trevlig måndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Proforma

Så fint det blev med nya gardiner! Du får nog hålla reda på P så han inte går loss med sprayburken!



Jag har också beställt ett tapetprov som jag lämnat in för inramning. Visar nog den på min blogg framöver.

2008-09-08 @ 20:22:29
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad fint det blev med gardinerna, urläckert=) Tycker att det skulle vara billigt att spraymåla gardiner men undra om det inte blir lite kladdigt!?=) Ha det bra, kram emmsan

2008-09-08 @ 20:38:08
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: K

Ja det där med tapetprover är rätt bra. Jag har oxå beställt men inte ramat in ännu.

Snygga gardiner i ett fint fönster.

Svar:

Tack så mycket , jag ska ha en bra resa, åker på torsdag....lite pirrig har lite flygskräck....

Kram!

2008-09-09 @ 18:50:42
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Å

Fina tavlor !

2008-09-09 @ 20:38:55
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0