Första julinköpet i år

I dag har jag varit på Göksäter (lågprisaffär på Orust) en stund med kompis L. Hennes dotter skulle ha nya skor och jag skulle bara hänga med och kolla lite. Det var en hel del som lockade... särskilt julskålarna som finns att köpa på  Ellos. De är vita med en tomtehuva på ena kanten och tomtefötter på andra. De är så söta, kostade bara 29 kr... Men jag köpte dem inte i alla fall. På tisdag ska jag ev till Göksäter med en annan kompis. Hoppas de finns kvar då.

Vad jag däremot köpte var årets första julgrejer för mig. Två julkuddar fick gladeligen följa med mig hem. Jag har tänkt att byta ut allt rosa i vardagsrummet mot rött under julen och då behövs ju kuddar. Nu fanns det kuddar för bara 39 kr/st. Så här ser de ut:



I går var jag hos tandläkaren. Jag hade inga hål!!! Känns skönt.

Jag hann med en snabb sväng till Hemtex också och köpte två rosa handdukar till badrummet. Det var 50% på Living frotté. Jag har rosa såna innan och gillar dem mycket.

Nu ropar P att maten är klar, så jag får skynda mig.

Ha en skön onsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Linda P

WOW, här snackar vi fynd!

2008-10-22 @ 19:29:22
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: Proforma

Det var verkligen ett bra pris! Hoppas skålarna finns kvar när du kommer dit igen!

Ha en trevlig kväll!

2008-10-22 @ 19:52:43
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Kuddarna är ju jättefina! Skulle gärna haft dom själv.

Ha det gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0