Myrorna anfaller...

Eller ja... kanske inte riktigt så :-) Dessa är fredlga, mycket trevligare än de i växthuset. De är mönster på en Cultkub som jag köpte förra lördagen. Jag tror den är från förra eller förrförra årets kollektion. Det fanns en kvar och den fick följa med mig hem.

Myrorna anfaller...


Den står på hyllan som vi har i vardagsrummet ovanför TVn. Bredvid Cultklockan tyckte jag den passade in.

Kub bredvid klockan


I andra ändan på denna hylla har jag fler Cultkuber.

Kuberna på andra sidan hyllan


Hela hyllan ser ut så här. Vi har en helt vit tegelvägg och det enda som finns på den väggen är denna hylla.  Just nu är färgen i vardagsrummet rosa... kanske märks...:-)



Hela hyllan






Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Oj vad mycket fint du har, Cult har ju oändliga kombinationer av alla saker.



~Livet i byn

2008-06-29 @ 21:34:18
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka fina och många Cultsaker du har. Många olika kombinationer. Hälsningar Sandra

2008-06-30 @ 11:04:17
URL: http://hemochinredning.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Råkade hitta detta när jag googlade vit tegelvägg. Har en tegelvägg i min nya lägenhet som är röd (ej behandlad men dock ganska ny, typ. max 5 år) och jag skulle gärna måla den vit. Nu har jag hört en massa horror storyn om hur man kan förstöra en tegelvägg så jag undrar hur ni har målat denna? Jag skulle vilja att min ser ut presis som denna när den är färdig! :-)

Mvh, Jenny

2010-07-14 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0