Mitt senaste inköp

Oj, det blir visst ett inlägg till i kväll... svårt att hålla sig borta så här i början :-)

Mitt senaste inköp, i tisdags, är en hängande ljuslykta som jag tycker mycket om. Den verkar "säker" också, man vill ju inte att det ska börja brinna. Den kostade bara 49 kr och jag kunde inte låta bli att köpa den.

Nu i kväll har P satt upp en krok ovanför fönstret i vardagsrummet  och lyktan är uppe och tänd. Den är från IH collection.

Om någon undrar varför jag inte satte upp kroken själv, så beror det på att jag har spik-, skruv- och krokförbud av min man, p g a tidigare erfarenhet... :-)

Ljuslykta från IH collection.

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Vilken fin lykta, så mysigt när det blir mörkt ute. Jag har också spik och skruvförbud, vi får nog starta en klubb ;0)



Självklart är det ok om du länkar.



~Livet i byn

2008-06-28 @ 22:23:56
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Proforma

Tack för din kommentar hos mig.

Så... en nystartad blogg. Jag startade i april så jag får också se mig som ny, många har ju bloggat i flera år. Det är lätt att fastna, min man säger att jag blivit beroende... redan :)Men det är ju här man kan utbyta tankar och idéer om inredning och kul är det. Vi träffs nog fler gånger. Ha det gott!

2008-06-29 @ 00:31:38
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0