Mina älskade husdjur...

Det finns många husdjur i vårt hem, men inte ett enda ett levade (om man inte räknar spindlarna i källaren). Jag är allergisk mot alla pälsdjur, så det vore en omöjlighet att ha djur hos oss. Men det är inte omöjligt att ha nallar. Jag älskar nallar. Förr hade jag många fler, men när vi flyttade hit till huset för 1 år sedan slängde jag en del nallar *snyft* och en hel del ligger nerpackade i lådor. Det blir mycket damm med nallar och det är inte bra när man är allergisk mot damm. Så jag får ha mina favoriter framme och njuta av dem.

På denna hylla sitter en liten grupp nallar och myser. Det är över trappan ner till källaren och allså även i köket (nämnde planlösningen i ett inlägg i går). När P fick se att denna hylla lämnats kvar av de tidigare ägarna så sa han
- Oh, vilken bra plats att ha hubben till det trådlösa nätverket på.

Hur kan man tänka på något sånt... :-) Va fult det skulle varit. Nej, det fick bli en nallehylla.




Uppe på vårt vitrinskåp i köket sitter en liten köksnalle som P köpt till mig i USA.



I mitt vita "lantliga rum" har jag en liten grupp nallar också, bl a en från Harrods som min svåger köpt till mig.






Sist ut i dag av mina nallar visar jag en lite större nalle som sitter på min gamla barnstol. Den har jag fått av en vän.






I dag har jag varit så trött att jag inte har orkat göra någonting annat än se på TV och läsa bloggar. Det är jobbigt att vara så trött. I morgon hoppas jag att jag är lite piggare för då ska jag besiktiga min bil. Hoppas det inte är några fel på den.

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Du behöver inte känna dig ensam med alla dina djur =)Hoppas bilen går igenom besiktningen.Tack för kommentaren på min blogg

2008-06-30 @ 22:24:28
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Maria

Så många fina nallar du har...o då har du ändå gjort dig av med några...hihi, hur många fanns det från början?? Ha de fint

2008-07-01 @ 22:33:32
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0