Tygtavla

I dag blåser det... igen... Nåja, solen skiner i alla fall. Jag är fortfarande trött och har inte gjort så mycket. Vi har varit och handlat nödvändigheter, dvs inget kul som inredning... :-) Jag var också och tittade i affären där jag fått presentkort, men det tog stopp i hjärnan... (behövs inte så mycket för det) och jag kunde inte bestämma mig. Kollade på "tända och vända" och andra fina saker från Twinshome. Till slut bestämde jag mig för att vänta tills vi kommer hem från landet senare i sommar och då gå dit igen.

Här kommer den utlovade bilden på tygtavlan vi gjorde igår.



Tyget är köpt på Åhléns.

I morgon ska jag och P på minisemester!!! Det ska bli kul. Tre dagar, men det är ungefär så mycket jag orkar och så mycket som budgeten tillåter. Hoppas det blir mysigt med shopping och nya platser att se. Vi ska inte så långt... vart det blir talar jag inte om idag... :-) Om jag får låna Ps dator och det finns internetuppkoppling på hotellet, kanske det kommer ett litet blogginlägg från mig i morgon också... :-)

Nu ska jag packa.

Den sista "romantiska" låten blir denna:






Ha en skön torsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Proforma

Jag har också presentkort på Duka och vad ska man köpa där. Det tar stopp i min hjärna varje gång jag kommer dit, tycker inte dom har så mycket som lockar... och jag vill ju ha något alldeles speciellt, känns det som.

Så roligt med en minisemester, blir spännande att höra var ni varit. Sköt om dig!

2008-07-17 @ 22:26:41
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Malin

Så fin tavlan blev" En riktig färgklick! Skönt med minisemester! Kram

2008-07-17 @ 23:57:22
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Ellas Inspiration

Vilken snygg tavla! Läckert!



Ha en underbar helg!



Kram Karin

2008-07-18 @ 10:46:50
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0