Mera cult...

Jag skrev om några om mina Cultsaker i  förra veckan och nu är det dags för resten.

I köket har jag (som så många andra) diskmedelspumpen och en "hållare" till diskborste och disktrasa. Jag tycker det är jättepraktiskt, men tyvärr tycker inte min man det... :-) Hans kommentar var något om att varför hälla diskmedel som redan finns i en bra hällbar flaska i den där... :-) Män, ialla fall min, ser mer till det praktiska än det snygga...

Diskmedelpump från Cult



Jag har också sparbössan från Cult där vi lägger våra mynt och sparar tills det räcker till en weekendresa. Att åka till något hotell i en svensk stad över en helg gillar vi båda två. Hoppas den snart blir helt full...

Sparbössa från Cult


Nere i gillestugan har jag nu en löpare, en kruka och två ljusmanchetter som alla har samma Cultmönster.

Vår gillestuga med Cultsaker på bordet.

Det var Cult det.

Nu til något tråkigare. I morgon är det dags för ett tråkigt, jobbigt möte igen :-(  Denna gången är det dock närmare så P slipper ta semester. Han kan jobba hemifrån och följa med på lunchen. Tack och lov att han ska med. Jag hoppas att det ska gå bra och att vi kan komma till någon lösning på ett lååååååångt problem. Snälla håll tummarna igen som förra gången.

Ha en bra onsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Proforma

Hoppas mötet gick bra igår, läser detta dagen efter. Var borta hela dagen igår.

TACK för att du länkar till mig, då gör jag detsamma till dig.

2008-07-10 @ 13:07:52
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: MissStorm

Cult gör verkligen mycket snyggt!



Ett tips för att få maken att förstå hur bra diskmedelspumpen är: Späd ut diskmedlet lite i den. Jag brukade iaf göra av med mycket diskmedel tidigare när jag använde koncentrerat direkt från flaskan bara för att skölja händerna eller någonting annat lite snabbt... Praktiskt och ekonomiskt att ha färdigt utspätt! :)



kram

2008-07-23 @ 12:58:29
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0