Bilprovning och shopping

Min bil gick igenom besiktningen idag! Det känns skönt. Man vet aldrig om det finns något dolt fel som upptäcks och kostar pengar.
För att "fira" gick jag in på Blomsterlandet, en möbelaffär och Jysk. Mitt shoppingresultat blev dock magert... (bra för ekonomin i alla fall). Det enda som följde med hem var en taklök från Blomstelandet och två svartvita dekorationsklot för 5 kr styck på Jysk. Taklöken hade jag ställt på golvet framme i bilen. När jag kom hem hade den rullat under sätet och låg på golvet bak. VIssa delar av den hade försvunnit... Jag har inte bra hand med blommor... :-) Får se om det blir något när jag planterat den.

Nu har jag sett en Morden i Midsummer och det var bra. Snart dags att gå och lägga sig.
I  morgon ska jag på ett mycket jobbigt möte som jag fasar för. Jag kan inte skriva vad det rör sig om ännu, kanske sedan. Usch!  Jag brukar vara helt slut psykiskt efter dessa möten, men om jag har ork kvar ska jag gå in på Åhlens som finns nära där. Min man har tagit semester så han kan följa med mig i morgon. Det känns tryggt i alla fall. Håll tummarna för mig i morgon är ni snälla.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Proforma

Jajamensan, håller båda två!

Det går säkert bra, tänk positivt, det gör dig stark.

2008-07-01 @ 23:48:34
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj låter inte trevligt men självklart ska jag hålla tummarna, Lycka Till!!Kramar i massor, emmsan

2008-07-01 @ 23:59:25
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Hem och Lyckas Mia

Läser för sent för att hinna hålla tummarna men hoppas att det gått bra idag. kram!

2008-07-02 @ 18:28:11
URL: http://hemochlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0