Underbara bloggvänner...

Jag vill börja med att tacka er, mina underbara bloggvänner, för att ni  har skrivit så gulliga och stöttande kommentarer till mitt senaste inlägg. Det värmer enormt mycket i mitt hjärta. Ni är så gulliga! TACK!!!


I dag har jag sett årets första snö. Vi var hos min faster en stund och där var det snö. Inte någon större mängd, men ändå. Det kändes juligt :-) Här hemma är det fortfarande helt grönt.

På vägen upp till faster, stannade vi på Plantagen för att köpa blommor till henne. Då passada jag på att köpa mig en glasboll med belysning. Jag har länge velat ha en sån, men  P tycker att de är fula..
Nu rusade jag bort till hyllan, la ner en i vagnen och sa att jag SKULLE ha den. Den var billig också, endast 79 kr idag. Efter ett antal grymtningar gick P med på att den fick följa med hem och efter ytterligare några grymtningar hängde han upp den i kväll. Men den är INTE snygg, påstår han så surt som bara en traditionsälskare kan. :-) Det kommer små kommentarer om att det är INTE en julsak, såna fanns inte förr... :-) Ja, ja han kan gå och grymta lite, jag älskar honom i alla fall :-)





Bollen hänger i vardagsrummet ovanför den svarta ljusstaken och jag tycker det blev superbra. Det kändes som något fattades innan.

På väg till faster hann vi med att stanna hos moster som fyllde år och överlämna ett paket också. Så jag har haft faster/moster dag i dag.

Dagens julsång:




Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Hihi, ja se grabbar :) Vad fint det blev!

Kram Sandra

2008-12-07 @ 18:17:33
URL: http://tjohalia.se
Postat av: dahlarna

Jag har köpt exakt likadana ljusbollar på Plantagen. Mina kostade dock 99 kr/st. Jag älskar dem! Mannen sa "Jo, det blev väl fint...". Ja, ja - man kanske inte kan förvänta sig mer av det manliga släktet när det gäller dessa fina glasbollar med beslysning... ;-) KRAM!

2008-12-08 @ 22:56:21
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0