Hem ljuva hem!!!

Hemma!!! Åh så härligt!

Nu är jag alltså hemma efter drygt 2,5 vecka i stugan i Småland.
Det har varit trevligt att träffa Ps mamma, pappa och bror med famlij,  att bada, äta gott, mata "mina" änder m m, men det är ändå skönast att vara hemma :-) Bredband!!! Yippieee!!! Som jag har saknat det...  Mina egna saker och min säng!!!


Det är mycket som ska göras nu. Uppackning, tvätta massor (andra maskinen är i full gång), vattna blommor, slänga blommor, köpa nya blommor, städa, läsa massor av mail och bloggar mm mm. Jag ska försöka ta en sak i taget. Skönt att det bara är lördag idag och P har en ledig dag kvar.

Jag är supertrött, visserligen har jag sovit ganska länge varje morgon, men jag har sovit mycket mindre än vad jag behöver för att må bra. Ska sova mycket de kommande dagarna...

I flera inlägg har jag skrivit om saker som jag köpt, men inte fotat. Nu ska det ändras på det. Här kommer två bilder idag.
Den första bilden är på burken som jag köpte innan jag åkte till landet. Jag har mitt diskmedel i den.



Den är köpt på Plantagen.

Den andra bilden idag är på en tillbringare som jag köpte på Hemtex när det var 70 % REA. Den är praktisk att ha vatten i som jag har i kylskåpet.
På bilden är även skålen för Ägg samt Salt- och Peppar karen från Bruka som jag köpte på REA i Nässjö.



Jag visar mer senare i veckan.

Nu ska jag läsa bloggar.

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Proforma

Visst är det roligt att träffa släkt och vänner men jag förstår dig, borta bra men hemma bäst. Jag är själv väldigt hemmakär. Och bara det att få sova i sin egen säng är guld värt!

2008-08-09 @ 20:02:14
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lilla My

2,5 vecka i stugan.Det låter härligt.Hoppas allt är väl

2008-08-10 @ 21:27:21
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Linda P

Kul med fynd! Särskilt 70 % då är det lätt att handla på sig. :)

2008-08-11 @ 22:51:47
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0