Blöt måndag

Oj vad det kan regna! Hade nästan glömt bort hur det kunde ösa ner, men idag blev jag påmind. Hela dagen har naturens egen sprinker varit igång. Jag tycker det passar bra idag att det är regn, för jag har vilat hela dagen och då är det skönt och svalt :-)

Idag fotade jag min cerise plastskål och mitt cerisa plastfat som jag köpte på Rusta för två veckor sedan. De har kommit till användning här på landet, som salladsskål och kakfat.

Plastskål från Rusta


I kväll kommer Ps bror med familj tillbaks hit från västkusten. Då blir det mer liv och rörelse här.

Jag hoppas att jag och P kan hinna med en shoppingtur till Jönköping under veckan. Skulle vara mycket kul.

Plastfat från Rusta


Nu är snart P klar med middagen. Jag är jättehungrig så det pasar bra :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken härlig färg, kanonfina=)Ja här har regnet oxå öst ner fast jag tycker det är lite mysigt om det inte håller på för länge!?=) Ha det bra, kram emmsan

2008-08-05 @ 23:03:51
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0