Reainköp...

Så var man på Västkusten igen. Jag har varit i Småland i en vecka, kom hem i torsdags och åker nog tillbaks på tisdag. Under min tid hemma har jag mest sovit, men jag har också varit ute och njutit av det varma vädret. Härligt att sitta på altanen och slappa med datorn :-)

I dag har jag dock varit och hälsat på min faster. På vägen dit skulle P in på det stora köpcentret för att köpa  datordelar. Och då kunde jag ju passa på att kolla in lite på Hemtex REA... Man får inte vara dum :-)
4 härliga såna här badlakan blev det.

I vanliga fall kostar de 249 kr/st. Nu var priset sänkt till 169 kr/st. Sedan var det också köp 3 reaprylar, få den billigaste på köpet. Jag köpte alltså 3 för 338 kr!!! Den fjärde köpte jag tillsammans med två gardinlängder och fick då en gardinlängd på köpet. Det som skulle ha kostat 1494 kr, gick i dag på 606 kr. Jag gillar :-) Gardinerna är knytlängder, vita med frimärkstryck högst upp. Jag har ännu inte bestämt om de ska hänga i köket eller lilla rummet. Det beslutet får jag ta efter semestern.

Bild lånad från www.koziol-shop.de

En sån här söt vit väska köpte jag på vägen till landet. Jag var inne i affären Blomstertid på A6 i Jönköping. Den ska jag ha i köket och förvara vissa tidningar i. Jag har en svart likadan på lilla toan. Den är en jättebra tidningshållare. En mindre svart skulle jag också haft, men den var slut :-( Hoppas snart hitta en.


På landet var jag på en loppis också. Köpte tre små prylar som jag visar en annan gång :-)  En sväng till IKEA var jag också, med P och svärmor. Köpte ovanligt lite där, bara servetter och en liten vas. Nästa gång blir det mera :-)

Nu ska jag packa upp mina fynd och njuta lite :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Alltid skoj att fynda, du har jobbat på bra =)

2011-08-01 @ 19:08:26
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Helena

Är dålig på att kommentera så ville mest bara göra ett avtryck att jag läser din blogg :)

2011-08-02 @ 08:43:15
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Kul med billiga fynd! Och du kan ju konsten, snyggt med...

Önskar en fortsatt toppen semester,

kram Sussi

2011-08-02 @ 22:32:11
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: MissStorm

Alltid kul att fynda. Och Hemtex brukar ju vara bra på rea...



Kram

2011-08-05 @ 22:50:35
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Jisse, vilka fynd! Kanonpris, verkligen! Jag kan säga att jag fyndar här också där jag är för tillfället, allt är så billigt! Converse-skor för 60 kr, hemma 10 ggr mer, t-shirts och pikétröjor för 20-30 kr. Det skulle du gilla! :) En del fejk men vad gör det när man inte ser skillnad!

Kram

2011-08-11 @ 07:58:27
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: mo

Tjenixen på dig



Ja det kallar jag fynd, så skulle det vara alltid :) Jag har inte handlat något på rea i år...Lite snygga badlakan har jag oxå behövt, får se om det blir en tripp till stan för lite shopping...

Ha en härlig helg, kram

2011-08-12 @ 19:58:18
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Ja, det var synd att vi inte hann träffas. Men vi lär åka ner fler gånger. Stockens camping var superbra. Vi trivdes allihop å är sååå nöjda med vår semester där. Bilder kommer snart. ;)

Än en gång, stort tack för tipset!! Du räddade oss verkligen i och med att vi var så sent ute. ;)

En sån ska jag söka efter, vi behöver en tidningsförvaring på toa. Den vi har nu är i korgmaterial å den blir ju bara dammig så jag är less på den.

Kramen, Maria

2011-08-17 @ 16:12:26
URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0