Tillbaka igen...

Oj, vilket långt hopp det blev här på bloggen. Jag har tänkt blogga ofta, men vad hjälper väl det?
Nåja, här kommer ett inlägg i alla fall.

Jag har verkligen fastnat för några spel på Facebook och de tar tid... för mycket tid egentligen... men det är kul :-)

Det finns hur mycket som helst att berätta för er om sånt som hänt sedan sist. Jag har varit i Småland igen, köpt grått nagellack för första gången i mitt liv, tonat håret, flyttat ännu mer för faster. Jag har köpt en del nya saker till hemmet. Vi har möbelerat om, köpt ny tvättmaskin mm. Men det kommer mer utförligt sedan.


I dag tänkte jag tipsa er om tre saker som jag gillar.

Det första är sajten goodiebag.nu.  Det är en sajt där man kan välja mellan olika saker som man vill testa. Sedan får man dem hemskickade i provförpackningar och får testa dem. Därefter går man in på sajten och svarar på frågor om produkterna. Det bästa av allt är att det är helt GRATIS (Just det L, om du läser detta :-)   ). Varför ska bara stora bloggare få goodiebags? Nej här är det för alla.

I dag kom min första "godispåse" och den innehöll detta.


Parfymen som kom doftar underbart. Hoppas bara att P tål den, för han är doftöverkänslig. Jag kan nästan aldrig ha parfym för det. Jag har dock haft den på mig i flera timmar och hållit mig nära honom... så det verkar funka. I så fall ska jag köpa en flaska sedan.



Det andra tipset, är för er som vill köpa en snygg Stelton Termokanna. På Cervera reas de svarta och vita nu för 293,00 kr. Bra pris! Jag får nöja mig med mina 2 kopior tror jag, även om det är lockande...

Bild lånad från cervera.se



Det tredje tipset, är sajten campadre.com. Om ni inte redan känner till den, så kolla den gärna. Där säljs en massa fina saker till bra priser. De har olika kampanjer med utvalda produkter som ändras ofta. Nu det senaste har det bl a. varit från Rosti och SIA mm.


Så där, nu har ni lite att kolla på  :-) Jag ska fortsätta att kolla på min bättre hälft medan han försöker förstå sig på sin nya leksak... En androidtelefon... hrmmm... killar och tekniska saker... Bara han svarar i telefonen när jag ringer honom, så är jag nöjd :-)

Hoppas ni får en fin hösthelg allesammans. Själv ska jag tillbringa helgen med P och svärmor som kommer hit. Det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Tack för alla tips! Ska gå in å kolla på den där goodiebag-sidan för det låter som en kul grej. ;) Å, cervera lär få sig ett besök av oss i helgen!!???

Ser fram emot fler bilder på era inköp!!

Har lite bloggtorka jag men jag hoppas på att kunna visa lite bilder på vad vi grejar med i helgen.

Kramen, Maria

2010-09-24 @ 09:41:17
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad mycket spännande du har att berätta. Blev nyfiken på goodiebagen!



Kram o trevlig helg!

2010-09-24 @ 19:41:34
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Tack för tipset om Goodiebag, ska klicka mig vidare dit! Termosen har jag och på Campadre är jag medlem sedan tidigare!

Trevlig helg!

Kram

2010-09-25 @ 00:37:05
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Vilka härliga tips du kommer med!



Svar:

Tack för både gratulationen och rösten, det värmer!

2010-09-25 @ 02:17:29
URL: http://inspireramera.se
Postat av: mo

Ja ibland går veckorna o man tänker att, nu ska jag sätta mig o blogga...o sen blir det inte av..kul att höra av dig.

Vilka bra tips du ger, har faktiskt inte varit inne på någon av de sidorna..nu får jag surfa runt lite.

Kramar på dig

2010-09-29 @ 16:13:53
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0