Soffbordet är här...

Nu är soffbordet på plats!!! I fredags var P friskare och kunde jobba igen. Det innebar också att han kunde hämta hem soffbordet vi beställt!!! Redan i fredags kväll var det på plats. Här är före och efter bilder:







Jag är jättenöjd. Det blev mycket ljusare och finare. P däremot längtar efter "sitt" gamla bord och påminner mig gärna med jämna mellanrum... Kan ha något med att göra att vi älskar att reta varandra... :-)

I helgen var jag och P och shoppade lite kläder. Jag köpte en klänning och ett par byxor. Otroligt nog hittade P både byxor, shorts och tröja till honom, som han frivilligt provade!!! Mycket märkligt!!! :-) Men praktiskt :-) Behöver jag säga att han inte gillar att shoppa kläder??? Hans shortssäsong har börjat nu. Det är sommar för honom!

I går var jag och en kompis på Göksäter. Då köpte jag en vaxduk (textilvaxduk) till köket. Bilder kommer senare.

Om allt går som planerat, åker jag och P iväg på en minisemester i Sverige på torsdag till lördag. Det ska bli skojigt. Hoppas jag orkar en hel del. Nu har jag vilat idag och ska vila i morgon också. Det står på hemsidan att hotellrummet har internet, så jag tar med datorn och bloggar direkt därifrån... Nu var jag hemlig va??? :-) Varken jag eller P har varit dit vi ska...






Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad fint det blev!! Förstår att du är nöjd å jag förstår P å retandet. Har en här hemma som ÄLSKAR att retas, så fort han kommer åt.

Det låter ju inte helt fel att åka på minisemester. Nyfiken blev jag oxå... ;) Ha så trevligt å vila upp dig ordentligt innan.

Kramen, Maria

2010-05-11 @ 20:44:04
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Malin

Nice m nya soffbordet! Ser m spänning fram emot att följa er minisemester!!!



Kram

2010-05-11 @ 20:50:32
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Proforma

Det var det första jag tänkte... att det blev mycket ljusare! Och finare, naturligtvis! :)

Ha en mysig minisemester, det behöver man emellanåt!

Kram

2010-05-12 @ 19:48:37
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: MissStorm

Så snyggt det blev med det nya bordet. Förstår att du är nöjd!



Kram

2010-05-16 @ 09:09:51
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0