Utmanad, sjätte bilden...

Jag har blivit utmanad av Jules. Utmaningen går ut på att går ut på att man ska gå in på sin sjätte mapp på datorn där man har sina bilder, och visa den sjätte bilden. Just min bild blev den här:




Denna bild tog jag i somras, på en blomma som jag hade på altanen. Jag tror den överlevden en "hel" vecka. Så det var nog tur jag hann att fota den :-)

Man ska skicka utmaningen vidare till 6 bloggare.

Jag skickar utmaningen vidare till följande 6 bloggar:

Bjurtjärnsvillan
Bokmalens vardag
Hem & Inredning
Malkins
Miss Storm
Medaljongen

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag har antagit utmaningen. Gjorde dock "en variant" av den...

Kramen, Maria

2009-02-04 @ 20:43:47
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: MissStorm

Tyvärr måste jag fega ur på den här utmaningen. Min mapp innehåller partybilder som... Hm... Hur ska jag säga det här på ett fint sätt..?! Inte är direkt lämpliga att visa upp för nyktert folk... Eller för någon annan heller för den delan... :) Men en kul utmaning var det annars!



Kram

MissStorm

2009-02-04 @ 22:55:05
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Jules

God morgon :)

Kul att du antog utmaningen. Blomman är jättefin <3

Vissa blommor är svårskötta. För nåt år sen så var det en 'poppis' blomma man bara skulle ha. Den var fin och såg alldeles underbar ut så jag köpte den...hum hum...den levde inte länge hos mig. Men den var fin så länge den varade ;)

När jag ser blommor så vill jag ut och påta i landet hihi Men, det dröjer nog länge. I natt har det snöat bamsemycket och mer lär komma.

Kram

2009-02-05 @ 06:58:00
URL: http://julesofswe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0