Utmanad igen...

Nu har jag blivit utmanad igen, kul. Denna gång av Proforma.



Reglerna:

1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. Skicka vidare utmaningen till tre personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Okej!
Nu är det ju inte varje dag jag sitter och tänker på vilka saker på min kropp som jag är nöjd med. Däremot kan jag lätt räkna upp tre eller fler som jag inte är nöjd med... men nu tänker jag till.

Saker på min kropp som jag är nöjd med:

1. Mina ögon. Om jag någon gång får komplimanger (inte ofta med andra ord...) så är det för mina ögon. Jag är också väldigt glad att jag har dem så jag kan se. Det skulle vara fruktansvärt för mig om jag inte såg. (Att jag är supernärsynt går ju att fixa med glasögon/linser)

2. Mina händer. Det är faktiskt rätt fina. Jag försöker vara snäll mot dem och smörja in dem. Praktiska att ha också :-)

3. Mina öron. De är lagom stora och sitter där de ska :-) Sen  är det så, att jag hör väldigt bra. Mycket stolt över det. Jag brukar säga att jag kompenserar det jag ser dåligt som närsynt, med att höra bra :-) Jag hör bilar på långt håll när det ska komma någon, hör ljud som nästan bara jag hör mm.

Nu får jag sluta innan jag blir högfärdig :-)

Jag ska också utmana tre andra, självklart helt frivilligt. De bloggarna jag har valt är:

Södralycke
Duracellmamman
Livet i byn

Kommentarer
Postat av: Proforma

Jag tyckte det var jättesvårt att komma på, man är ju så självkritisk och jag hade lätt kunnat skriva sådant jag inte tycker om :)

Du lyckades ju riktigt bra!

Kram

2009-02-05 @ 22:12:14
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Johanna

klart jag antar din utmaning, måste bara klura lite på den först ;)



Önskar dig en trevlig helg! Kram Johanna

2009-02-06 @ 09:32:15
URL: http://sodralycke.blogspot.com
Postat av: Lena

Onejdå man blir inte högfärdig för att man talar om vilka tre kroppsdelar man är mest nöjd med :D



ha en fin fredag :)

2009-02-06 @ 14:12:10
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Hem och Lycka

Kul utmaning!



kram

2009-02-06 @ 14:20:15
URL: http://hemochlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0