Det snöar fortfarande...

Här är det vinter! Nu har det snöat i flera dagar och det har inte smällt bort någon snö heller. Inte så att vi har mängder med snö, men för oss är det ovanligt. Förra året kom ingen snö förrän till påsk, så det är ju bättre att få det på sportlovet.

Denna vecka har jag  tagit det lugnt. Jag har fått min första B12 spruta (ska få min andra i dag), jag har shoppat lite med min moster och sovit. Min älskade P fyller år på söndag, så någon liten present har inköpts... :-)

Min svärmor och svärfar kommer i morgon och stannar till på söndag. Det blir kul. De ska fira både P och mig, för jag fyller om två veckor.

Nu måste jag göra mig i ordning så jag kan åka till vårdcentralen.

Ha en riktigt trevlig helg!!!


Kommentarer
Postat av: Proforma

Skönt att du kommit igång med behandling. Jag hoppas verkligen att det ska hjälpa dig!

Här singlar snöflingorna ner sakta och marken är alldeles vit. Vackert men jag kunde egentligen vara utan det. Nu vill jag ha vår!

Trevlig helg, du med!

Kram

2009-02-20 @ 11:55:10
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: InneoUte-Malin

Mysigt med snö - om det nu ändå ska vara vinter! Lycka till med behandlingen och ha en trevlig helg! :-)

2009-02-20 @ 12:03:36
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ja här har det snöat i omgångar med...vill icke ha mer nu.

Ungarna har sporlov till veckan, men sen kan det försvinna ;0)

Trevlig Helg !

Kram Nettan

2009-02-20 @ 22:51:51
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0