Svarthandel...

I dag har jag handlat svart... a saker... :-) Hi, hi. Gick ni på den???? :-)

Som jag tidigare har skrivit ska lilltoan få en minimakeover och det ska bli mera svart i den numera mycket gröna miljön. I dag har jag kört min faster till tandläkare och frisör. På hemvägen stannade jag till på Jysk och köpte svarta handdukar. Proforma hade tipsat mig om bra handdukar och de känns mycket bra. De heter Kronborg, Lux.Om man köpte tre betalade man för bara två. Jag köpte tre för 100 kr. Även tre gästhanddukar blev det. Tre för 50 kr. Mycket bra pris tycker jag.

En sväng in på Hemtex hann jag också med och jag hade tur. Man fick 100 kr rabatt på alla badrumsmattor från Living!
Jag hittade en svart med små "knoppar" på och med rabatt blev det bara 99 kr. Det känns bra pris för en minimakeover. Nu är det bara att vänta på att P sprayat färdigt mina ramar. Sedan ska jag fixa i ordning och även ta foto till bloggen. 



När min faster klippte sig hann jag gå runt och kolla på smink och parfymer som de också säljer hos frisören. Jag köpte en ögonskugga. Det är inte ofta nu för tiden som jag anväder ögonskugga, men ibland kan det vara kul.





Ibland använder jag parfym. De finns faktiskt flera som jag tål, jättebra! I dag har jag provat Naomi Cambells (ev felstavat) och jag fick med mig ett litet gratisprov hem, av Beckham Women. De luktar gott båda två. Jag ska testa Beckham någon mer dag, men det lutar åt att jag köper en sån parfym. Inte superdyr heller, 199 kr för en vanlig flaska. Annars brukar jag tyvärr gilla dem som kostar 600- 700 kr för en liten flaska. Det är för dyrt för mig.

I går kväll hade jag ont i halsen och var snuvig, även i morse. Jag har tagit alvedon och hoppas slippa förkylning nu. På lördag ska nämligen jag och P plus kompis L med familj till kompis G och hennes familj. Jag har sett fram emot det länge och vill inte bli sjuk nu. I morgons ska jag vila mycket.

Ni som väntar på nästa avsnitt av Att vara gift med en nörd får vänta lite till... :-) Ev kommer en fortsättning i morgon...

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Ska bli kul att se resultatet på lilltoan. Lilltoan här står också i kö för att göras om. Bra med inspiration! Men det blir nog en total make over.



Kram

MissStorm

2008-09-25 @ 21:49:34
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Proforma

Hoppas du blir nöjd med dina handdukar! Ska bli spännande att se hur lilltoan blir efter din minimakeover! Ett sånt fynd med mattan!



Parfym... ja det är ett kapitel för sig, när det gäller mig! Jag tål inte många sorter. Ofta får jag ta ett prov med mig hem och testa eller så sprayar jag på mig lite i butiken för att se om det fungerar. Reagerar med huvudvärk och hösnuva om det inte det vill sig illa. Lite trist!

2008-09-25 @ 22:13:43
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Kommer nog att bli mycket fint. Jag älskar svart och har massor av det i inredningen.



~Livet i byn

2008-09-26 @ 11:16:48
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0