Månadens fråga -en speciell låt

Erika som har bloggen Härligheter enligt Erika har något som hon kallar för månadens fråga.

Denna månad ska man välja ut en låt betyder mycket för en, leta upp den på You Tube eller liknande och lägga upp den på sin blogg. Man ska skriva varför man tycker om låten. Sedan ska man också länka till Erikas blogg.




Min låt är:

 



Den är vacker och vemodig och betydde mycket för mig i början av 90-talet. Jag gillar det mesta som Roxette gjort, men det här är något av en favorit.

Lägg gärna upp era favoritlåtar nu i också! 

Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Hej =)



Vad roligt att du är med! Roxette har gjort så mycket bra! Gå gärna in och titta på de andra bidragen också...

Nu länkar jag till dig!



Ha det gott!

Erika

2008-09-12 @ 09:01:42
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0