Måndagskväll...

Så där ja. Nu är jag hemma på Västkusten igen. Kom hem igår kväll faktiskt. Hemma är alltid bäst :-)

Jag är mycket trött så det blir inga bilder idag, orkar inte :-(

Det gick bra att flytta Ps mormors saker. Ps mamma, kusin och moster fortsatte där vi börjat och förhoppningsvis är mormor nu installerad och trivs i sitt nya boende. Det verkar vara ett riktigt trevligt ställe och det känns bra.

I går på hemvägen hann vi med en liten tur in på IKEA i Jönköping. Jag skulle ev köpa en adventsljusstake, men den var inte alls lika fin som i verkligheten. Den var inte julröd, snarare signalröd. Varningsfärg typ... Kan inte förklara bättre. Men jag köpte i alla fall en lampa och kuddar. Bilder kommer senare. Det blev också massor av ljus, servetter och batterier som vanligt :-)

I dag har jag sovit och kollat på TV. Nu ska jag läsa bloggar och sedan blir det en trevlig stund framför TVn när Simon och Thomas gör om lite. Jag gillar det programmet :-)

Ha en mysig måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Proforma

Har också tittat på Simon och Thomas. Dom är duktiga, konstigt nog fick dom ihop alla färger ikväll. Fast jag hade aldrig vågat blanda så.

2008-10-13 @ 23:36:35
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: MissStorm

Skönt att flytten gick bra och alltid kul med IKEA. Undrar om någon åker därifrån utan ljus?! :)



Kram

MissStorm

Ps: Tack för din snälla kommentar om bordet!

2008-10-14 @ 07:46:07
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0