Torsdag...

Oj, nu var det torsdag kväll igen. Denna vecka har gått fort. Jag har nästan inte hunnit med något av det som jag hade planerat... nåja det får gå ändå.

Ett snabbesök på Hemtex har det blivit idag. Jag köpte julgardiner till lilla rummet. Det var REA på dem, vita med tomtar i stora luvor.

I tisdags köpte jag en adventsljusstake. Det blev en i svart, rak form och sju ljus, från Konstmide. Tyvärr när jag kom hem och skulle packa upp den, så var den trasig :-( Ljusen stod och vickade och den höll inte ihop sig. Jag blev superbesviken :-( Det var ganska långt härifrån som jag köpte den också, men vi får åka tillbaks snart och byta ut den. Hoppas det finns likadana kvar, för jag gillar den verkligen.

På samma gång som jag köpte ljusstaken så köpte jag ett hus... nåja ett litet hus... till tandpetare... :-) De sålde en del av Serholt saker och jag har ju två hus redan men ville ha ett till. Nu har jag en liten by i köksfönstret :-)



På Plantagen var jag också. Där köpte jag en härligt stor julmugg till mig själv. Jag gillar att dricka kaffe i en stor mugg så jag kan ha mycket mjölk i :-) Egentiligen är jag inte mycket för speciella julmuggar och tallrikar mm. Men något lite kan man ju ha. Det jobbiga är att förvara det under tiden man inte använder det. Jag har redan börjat dricka ur min mugg..


Kommentarer
Postat av: MissStorm

Jag vet! Veckan har bara rusat iväg!

Hoppas ljusstakarna finns kvar när ni kommer iväg igen då.

Jag har också två hus och behöver det där tredje för att göra byn komplett inser jag! :)



Kram

MissStorm

2008-11-06 @ 21:42:23
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Den muggen var jättefin.

Ha det gott.

2008-11-07 @ 11:42:04
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0