En tisdag i november...

I dag har jag varit hos min faster och kört henne till bank och affär, jag har också shoppat lite. Nu är jag trött, men lite bloggning ska jag nog orka :-)

När jag kom hem låg det ett trevligt brev i postlådan. Min beställning från Zylber. Jag hade beställt tre armband, en ring och en brosch.Priset för allt detta var... 139 kr. Då är det kul att köpa smycken :-) Nu var det ju inga äkta grejor, men det är kul med lite nytt ibland ändå.

Jag gillar Zylber, där finns både billiga och lite dyrare smycken. Handlar man för mer än 100 kr så blir det ingen frakt heller. Perfekt. Jag har tidigare köpt örhängen till både mig och för att ge bort. Esprit smycken gillar jag, ska nog önska mig det i julklapp. Jag fick en fin Esprit ring av P förra året, men jag har tappat den :-( 

I dagens beställning var bl a dessa armband :



Det understa är mer turkos än vad bilden visar. De kostar 29 kr/st.



Jag köpte även ett grönt armband som min ena moster ska få i "småjulklapp" och en brosch som min andra moster ska få i sin "småjulklapp". Vi brukar ge små extrasaker innan maten, på jul.

En svart slät ring köpte jag till mig också.




Nu har jag fotat två saker som P hade med sig hem från sin mormor.

Whiskyglas, 11 st sådana här :



En kopp som jag ville ha:




Slutligen måste jag passa på att få gratta min make. Han har nu inte rökt på 103 dagar, trots att han umgåts med rökare. Han har också slutat med nikotintuggummi! Jag är stolt över honom!

Till er alla - Ha en fin tisdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Proforma

Så fina smycken du köpt! Oj, så mycket smycken det fanns på den sidan, har inte varit inne där förut, tack för tipset!

Grattis till P... fantastiskt duktigt! Nu går det på räls, ingen återvändo... :)

2008-11-04 @ 22:11:10
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Minigrisen

Riktigt läckra smycken! Är dålig på att använda smycken själv tyvärr:(

2008-11-05 @ 09:58:34
URL: http://minigrisen.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Fina smycken och billigt verkar det vara också.

Har kollat in sidan lite. ;)

Ha en fin dag.

2008-11-05 @ 10:14:03
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: MO

Vad duktig han är, skönt om han kan bli rökfri. Snygga smycken du köpt, o väldigt bra pris oxå, aldrig fel, ha de fint, kram

2008-11-05 @ 17:51:30
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0