Två reafynd

Oj vad jag är trött nu. Ska alldeles snart gå och lägga mig. Men innan dess vill jag visa mina REA fynd. På vägen hem från min faster idag, kunde jag inte motstå att kolla litei  REA affärer. Det blev inte mycket inköpt med jag tittade på massor :-)

På Hemtex köpte jag två ljusstakar för halva priset. Jag ska ha mer svart i vardagsrummet till hösten, så jag förbereder mig.

Ljusstakar från Hemtex


(Ser nu att jag inte tagit bort prislapparna, skyller på trötthet)


På Duka hade de halva pristet på några saker och då lyckades jag hitta sista paret av detta, mjölkkanna och sockerströare. Jag tycker det är enkelt och fint. Det är Dukas egen design. Jag betalade bara 64 kr för dem och det var jag nöjd med. I morgon ska socker och mjölk hällas på och jag ska testa dem också.

Sockerströare och mjölkkanna från Duka


Nej nu måste jag gå och lägga mig. I morgon är jag nog helt slut, men jag har haft kul och fått gå i affärer. :-)
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra/Vit design

Vilka härliga fynd du har gjort, kram Sandra

2008-07-09 @ 09:15:48
URL: http://vitdesign.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0