Grönt är skönt

Jag gillar grönt, särsklilt ljusgrönt och lime. I dag när jag var och handlade till min faster hittade jag ett limefärgat durkslag i plast för 10 kr. Det åkte direkt ner i korgen!

På fabriksbutiken i Gällstad köpte jag två muggar, i grönt... Jag hade 6 nästan likadana innan, nu blev det två till i samma stil men med annat mönster.

Nyinköpt grönt durkslag och Höganäsmuggar.


Jag gjorde ett inköp till idag, en snygg burk som jag ska ha diskmedel i. Det ska bli praktiskt att lätt få fram mina diskmedelskuddar när de står på diskbänken. Bild på burken kommer senare.

Nu är det dags för engelsk härlig deckare...

Kommentarer
Postat av: Proforma

Dom var fina, dina muggar!Jag tycker också om grönt! Har det i sovrummet. Stämmer med som man säger "grönt är skönt"...

2008-07-22 @ 21:13:14
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0