Ett möte till avklarat...

Så var det onsdag kväll och mötet är över. Tack ni som höll tummarna för mig. Det gick lite bättre än väntat. Men det är långt kvar tills jag kan pusta ut. Jag kan fortfarande inte säga så mycket, men akta er för att bli sjuka. Då är man ingenting värd :-(

Jag var på Åhlens ca 10 min och fyndade ett duschdraperi som hette spets, tror jag. Hoppas det blir fint i badrummet.

Eftermiddagen och kvällen har jag varit så otroligt trött, så jag har inte orkat ta några bilder. Hoppas komma med några i morgon.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Gott att det gick bra idag! Förstår att du är trött, all energi har ju gått åt till att ladda inför mötet. Jobbigt när man hamnar i din situation. Hoppas vi får veta hur det går framöver.

2008-07-02 @ 22:54:23
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Emma

Skönt att det gick bra i alla fall...men det låter ju inte kul=/ Hoppas allting löser sej!! Natti natt, kramar i massor, emmsan

2008-07-03 @ 00:25:04
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0