White christmas...

Vi har snö!!!! Första snön i år har kommit. Inte direkt i en mängd som kräver skottning... men ändå :-)

Alldeles vitt och frostigt ute. Väldigt juligt, synd att det inte kom för en vecka sedan...men jag njuter nu.

Här kommer bildbevis  :-)



Jag har varit på IKEA i dag!!! Har gjort slut på nästan hela presentkortet... men köpt många saker. Bilder kommer senare i veckan. Nu är jag alldeles för trött för att packa upp. P och jag kom iväg hemifrån vid 16-tiden. Jag gick i några andra affärer först. Sedan vid 18 gick vi in på IKEA. Vi var kvar tills vakterna stängde... Men vi hann få det vi ville ha. Mycket kul att shoppa! :-)

Kommentarer
Postat av: Proforma

Nu blir jag riktigt avundssjuk... snö!!!

Ska bli spännande att se vad du har köpt! Sist jag var på Ikea, det i Bäckebol Göteborg höll de på med ombyggnad, det var inte alls kul.

Ha det gott!

Kram

2008-12-29 @ 23:03:24
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0