Kuligt...

Först vill jag tacka för kommentarerna jag fick för gårdagens inlägg. TACK!

Sedan har jag två kuliga bilder att visa. :-)

Bild 1:



Vad föreställer detta? Bollhav?

Svaret är mina bubbelgum upplagda på mitt nya uppläggningsfat.

I söndags var jag och P till köpcentret för att köpa lite "skruv och pillsaker"  till P. Då rusade jag snabbt in på Cervera och fann att de hade sänkt priserna på vissa fina saker med 75%. Bl a Twinshome krukor. Nu blev det inga krukor, (ångrar mig) men det blev ett uppläggningsfat. Ett låååångt och smalt vitt fat. Priset var nu överkomliga 25 kr. P påstod att jag var i affären i 30 minuter, men det kändes som 5. Så mycket REA och så lite tid. Han tuggade oroligt i bilen när jag kom ut... :-)

När jag diskat fatet provade jag att lägga mina bubbelgum på dem, och visst blev det en färgklick i köket?




Kul va? :-)

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Verkligen en fin färgklick! Men får bubbelgummen ligga kvar i fred för H:s tuggande..? :)

2008-08-29 @ 22:42:34
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Proforma

Haha... jag kan se honom tuggandes... vänta på dig. Min man brukar ställ sig i ett hörn med armarna i kors och vänta när jag är i en affär. Där står han som en vakt och överblickar affären. Ja, ja... dom är bra ändå :)

Trevlig helg till dig med!

2008-08-29 @ 23:11:31
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0