Bilder på semestershopping

Ännu en dag när jag är trött - mycket trött. Jag är glad att jag orkade åka och hälsa på min faster, samt plantera nya blommor på gravarna. Nu är det fina krysantemum på alla fyra gravarna. Hoppas de står fina länge. Jag är allergisk mot dem också, så jag fick packa in dem ordentligt i bilen, men de luktade ändå. Hoppas jag slipper klåda i natt.

När jag kom hem stupade jag i säng, sov en stund, sedan var det middag och TV. Nu har jag fotat lite saker som jag köpt under sommaren.

Först ut är min vita lampa. Den köpte jag i fredags på Jem och FIx i Nässjö. Jag har inte riktigt bestämt mig för om den ska stå bredvid soffan som den gör nu,  eller om den ska flyttas in i lilla rummet. På bilden står den på underlägget jag köpte i Kristianstad på Borett och bredvid mina ljussakar från Herstal.




Den andra bilden är på mina fina vaser/krukor som jag fick av C när vi hade kräftskiva. Jag planterade en svärmorstunga i varje. Den lilla rosa krukan hade jag innan. Tyckte det kunde vara bra med en grupp, så jag satte ihop dem på ett fat jag köpt för längesedan på Hemtex.



Sista bilden för idag är på min lilla vas-samling. Jag hade en vit vas från Village sedan tidigare. På Mio i Nässjö hittade jag en liten vit som jag inte kunde motstå. Likadant var det på IKEA. När jag kom hem satte jag ihop dem på min gamla sekretär. Gillar dem allihop! :-)




Kommentarer
Postat av: Proforma

Lampan var läcker, säkert fin effekt av hålen när den är tänd. Vaserna gillade jag också.



Undrar, lite försiktigt, vad din trötthet beror på...

2008-08-12 @ 23:55:43
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0