Bilder från mitt vardagsrum

Sommaren är här igen! Varmt och soligt idag! Jag har varit och köpt lite blommor som ska planteras istället för de som dog tidigare i sommar.

Jag tänkte visa lite bilder från mitt vardagsrum idag. Det är inte "klart" ännu, för jag vill ha en fondvägg med tapet i vitt och silver. Hoppas det blir snart. Jag ska också ha nya tavlor. Men bilderna förseställer hur det är nu.





Dörren på bilden går till mitt "shabby chic rum". Jag gillar lite gammaldags och shabby saker med. Men inte så att jag skulle kunna ha det genomgående i hela huset. Så jag löste det genom att ha ett eget "shabby chic rum" Jag ska fixa till lite mer där, få bort P s gitarrer mm, sedan kanske det kan bli en bild där också. :-)



Den ena väggen består nästan bara av fönster och var därför väldigt svår att fota. Det "fattas" därför en bit.



Och så var vi i köket... :-)
En liten rundvandring i mitt vardagsrum.

Nu måste jag och P plantera blommorna innan de vissnar.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Så mysigt du har det!

Jag har ganska strikt och stilrent hemma men faller ibland för annat så det var en bra idé att ha ett särskilt rum med en helt annan stil. Ska bli kul att se ditt chabby chic rum.



Har också funderat på om jag ska visa mitt hem... och funderar fortfarande. Vi får se...

2008-08-18 @ 20:52:29
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Så fint och mysigt du har det. Jag har alltid varit svag för rosa.



~Livet i byn

2008-08-19 @ 09:13:59
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Härliga rosa kuddar du har! Och vad fint och harmoniskt rummet är! :)

2008-08-19 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0